twój drive intermarche

LUBOŃ

wyszukiwanie

  • {{ mot }}

sugestie

{{ article.Marque }}, {{ article.Libelle }}

{{ article.Prix }}

{{ article.PrixParQuantite }}

Zaloguj/Zarejestruj

Moje ulubione!

+
    • {{ vignette.UserLabel }}

      Produkt dostępny wkrótce

      {{ vignette.Marque }}

      {{ vignette.Libelle }}

      {{ vignette.Conditionnement }}

      §Precommande_170524§

      + {{ vignette.NbVignette }} {{ vignette.NbVignette > 1 ? "§vignettes_170613§" : "§vignette_170905§" }} {{ vignette.LibelleVignette }}

      sprzedaż okazja§J_170905§ : h : min : s

      {{ vignette.PrixBarre }}

      {{ vignette.Prix }}

      LE LOT

      {{ vignette.PrixParQuantite }}

      Ofiara własnego sukcesu

      Pochodzenie

      {{ vignette.Origine }}

      {{ vignette.LibelleAvantageCarte }}{{ vignette.SymboleAvantageCarte }}{{ vignette.LibelleAvantageCarteDecimal }}

      §sur_votre_carte_180403§

      §d’avantage_carte_credite_180522§

      {{ vignette.DateFinAvantageCarte }}

      {{ vignette.ReductionBRI.Label }}{{ vignette.ReductionBRI.Symbole }}{{ vignette.ReductionBRI.LabelDecimal }}

      zniżki natychmiastowej

      w twoim koszyku za zakup tego produktu przed

      {{ vignette.DateBRI }}

      {{ vignette.TexteBRI.ChiffreRouge }}{{ vignette.TexteBRI.Symbole }}{{ vignette.TexteBRI.ChiffreRougeDecimal }}

      {{ vignette.TexteBRI.Texte1 }}{{vignette.TexteBRI.Texte3}} {{ vignette.TexteBRI.ChiffreNoir }} {{ vignette.TexteBRI.Texte2 }}

      §En_remise_dans_180607§

      {{ vignette.DateBRI }}

      {{ vignette.TexteBRI.ChiffreRouge }}+{{ vignette.TexteBRI.ChiffreNoir }}

      {{ vignette.TexteBRI.ChiffreNoir != "1" ? "§offerts_181114§" : "Gratis"}}

      §dans_votre_panier_2_160816§ przed dniem {{ vignette.DateBRI }}

      OGLĄDANE

      W

      Gazetki

      Promocja do dnia

      {{ vignette.DateFinPromo }}

      PROMOCJA

      od  {{ vignette.DateDebutPromo }} do  {{ vignette.DateFinPromo }}

      od  {{ vignette.DateDebutPromo }} do  {{ vignette.DateFinPromo }}

      TYLKO

      W DRIVE

      Promocja do dnia {{ vignette.DateFinPromo }}

      {{ vignette.PictoSurImage.InfoBulle }}
    Moje ulubione!

    OSZCZĘDZAJ CZAS Kliknij w serduszko przy produkcie i dodaj go do ulubionych. Zyskaj łatwy dostęp do ulubionych produktów!

0
Mój koszyk jest pusty 0,00 zł

Mój koszyk

Razem : {{panier.data.Total}} {{panier.data.NbArticles}} produkt
x

Niektóre artykuły w koszyku zostały zmienione

  • {{ article.Marque }}

    {{ article.Libelle }}

    Produkt wkrótce dostępny

    {{ article.PrixArticle }}

X

Aby przejść do następnego etapu kliknij na koszyk!

X

Nowość! Przejdź do wszystkich ofert promocyjnych za pomocą jednego kliknięcia!

X

Bądź na bieżąco z naszymi Ofertami Specjalnymi.

X

Znajdź szybko i wygodnie wszystkie produkty.

X

Założ konto lub zaloguj się aby zapoznać się z pełną ofertą sklepu DRIVE Intermarché (będąc zalogowanym będziesz mieć dostęp do pełnej oferty w tym produktów alkoholowych).

Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz tu najczęściej zadawane pytania, możesz też przekazać swoje pytania i uwagi.

  • Twoje pytanie dotyczy płatności w naszym sklepie
    • Czy mogę zapłacić za zakupy bonami?
      • Aktualnie nie oferujemy płatności bonami zakupowymi. Możesz za to skorzystać z szybkich płatności online.
    • W którym momencie zostanę obciążony za zamówienie?
      • Jeśli skorzystasz z płatności online: kartą lub przelewem, należność automatycznie zostanie pobrana z Twojego konta. Jeśli ostateczna wartość zakupów będzie niższa od zapłaconej online - środki zostaną zwrócone na rachunek z którego przyszły W przypadku płatności przy odbiorze procedura wygląda jak w tradycyjnym sklepie. Po zapakowaniu zakupów pracownik podejdzie do Ciebie z terminalem i będziesz mógł dokonać płatności za pomocą swojej karty płatniczej.
    • Proces płatności został przerwany, jak mogę dokończyć płatność?
      • Jeśli proces płatności został niespodziewanie przerwany, a kwota za zakupy nie zostanie pobrana z Twojego konta, możesz powrócić do naszego sklepu, przejść ponownie do koszyka i dokończyć proces zakupów
    • Jakie są sposoby płatności?
      • Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT poproś o nią pracownika sklepu w momencie odbioru zakupów lub w ciągu 14 dni od transakcji przyjdź z paragonem do sklepu, w którym realizowane były zakupy i poproś pracownika sklepu o wystawienie faktury VAT.
    • Jak mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?
      • Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT poproś o nią pracownika sklepu w momencie odbioru zakupów lub w ciągu 14 dni od transakcji przyjdź z paragonem do sklepu, w którym realizowane były zakupy i poproś pracownika sklepu o wystawienie faktury VAT.
    • Bank odrzucił płatność - co zrobić?
      • Jeśli bank odrzucił Twoją płatność skontaktuj się z jego przedstawicielem w celu ustalenia przyczyny niepowodzenia transakcji. Za zakupy możesz zapłacić również na miejscu kartą płatniczą.




      • §Vous_pouvez_ajouter_170606§
  • Twoje pytanie dotyczy rejestracji na stronie
    • Czy mogę zrobić zakupy bez rejestracji?
      • Do złożenia zamówienia na naszej stronie konieczne jest posiadanie konta. Dzięki rejestracji będziesz mógł zapoznać się z pełną ofertą sklepu - w tym również alkoholi, modyfikować swoje zakupy oraz śledzić stan ich przygotowania.
    • Czy muszę być pełnoletni by założyć konto?
      • W naszej ofercie znajduje się alkohol, dlatego rejestrować się mogą tylko pełnoletni użytkownicy.
    • Czy mogę zarejestrować się jako firma?
      • Oczywiście, możesz założyć konto firmowe. Wystarczy, że podczas rejestracji zaznaczysz właściwą opcję.
    • Nie dostałem maila potwierdzającego rejestrację. Co zrobić?
      • Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem rejestracji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wybierz temat "Problem techniczny"
      • §Vous_pouvez_a_170613_ _§
  • Twoje pytanie dotyczy składania zamówienia
    • Jak dodać specjalny komentarz do zamówienia?
      • Po dodaniu produktów do koszyka, przejdź do strony podsumowania zakupów. W tym miejscu do każdego produktu możesz dodać komentarz klikając w czerwony dymek znajdujący się po prawej stronie produktu lub w link "komentarz dla przygotowującego". W tym miejscu możesz określić przykładowo czy wędlina, która zamówiłeś ma być w kawałku czy też ma być pokrojona lub jak dojrzałe mają być owoce i warzywa. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania.
    • Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
      • Status zamówienia możesz na bieżąco monitorować po zalogowaniu w zakładce Moje Konto, w sekcji dotyczącej zamówień.
    • Jak i kiedy mogę zmodyfikować zamówienie?
      • Dopóki zamówienie ma status "Zatwierdzone" możesz je modyfikować. Aby to zrobić wystarczy się zalogować na naszej stronie, przejść do sekcji "Moje Konto" i w zakładce dotyczącej zamówień zmodyfikować odpowiednie zamówienie.
    • Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia - co zrobić?
      • Na naszej stronie w zakładce "Moje Konto" mas zpodgląd do wszystkich swoich zamówień. Wystarczy się zalogować, przejść do sekcji "Moje konto", a następnie kliknąć w zakładkę "Moje zamówienia". Tutaj sprawdzisz status swjego zamówienia. Jeśli Twojego zamówienia nie ma na liście, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
    • Jak mogę się dowiedzieć, czy zamówienie zostało przyjęte?
      • Po złożeniu zamówienia wyświetli Ci się strona potwierdzająca udane zakończenie transakcji. Dodatkowo na adres mailowy podany podczas rejestracji otrzymasz maila z potwierdzeniem dokonania zamówienia. Jeśli wybrałeś płatność online, otrzymasz także potwierdzenie ze strony Przelewy24. Na bieżąco możesz także śledzić status realizacji zamówienia w swoim koncie.
    • Czy mogę anulować zamówienie?
      • Dopóki zamówienie ma status „Zatwierdzone” możesz je anulować. Aby to zrobić wystarczy się zalogować na naszej stronie, przejść do sekcji „Moje Konto” , następnie w zakładce dotyczącej zamówień wybrać odpowiednie zamówienie i jej anulować. Jeśli status zamówienia został zmieniony, a przycisk anulowania zamówienia jest nieaktywny możesz skontaktować się ze sklepem i poprosić o anulowanie zamówienia.
    • Na czym polega zamiana produktów?
      • Podczas potwierdzania zamówienia w koszyku możesz zaznaczyć opcję, czy w razie niedostępności danego produktu, możemy w jego miejsce przygotować zamienniki, jak najbardziej odpowiadające zamówionemu produktowi. Oczywiście jeśli podczas odbioru stwierdzisz, ze zaproponowany przez nas produkt Ci nie odpowiada, możesz z niego bez problemu zrezygnować. Zapłacisz tylko za ostatecznie zaakceptowane produkty.
    • Czy mogę zmienić sklep, w którym chcę złożyć zamówienie?
      • Możesz złożyć zamówienie w dowolnym sklepie. Wystarczy, że na stronie głównej w polu „Mój sklep” zaznaczysz opcję „Zmień sklep”, a następnie w okienku z mapą zaznaczysz preferowana lokalizację. Pamiętaj, że zamówienie złożone w danym sklepie możesz odebrać tylko w tym sklepie. Nie ma możliwości zmiany miejsca odbioru zamówienia po jego zatwierdzeniu.
  • Twoje pytanie dotyczy promocji
    • Czy robiąc zakupy online mogę uczestniczyć w dodatkowych akcjach organizowanych w sklepie?
      • Aby mieć pewność, że robiąc zakupy online będziesz mógł skorzystać z akcji promocyjnej organizowanej w sklepie stacjonarnym najlepiej sprawdzić jej warunki w regulaminie. Regulamin akcji znajdziesz na stronie intermarche.pl lub w sklepie
    • Czy w sklepie internetowym mogę skorzystać z tych samych promocji co w sklepie stacjonarnym?
      • Ze względów technicznych na drive.intermarche.pl nie są dostępne wszystkie produkty z gazetek promocyjnych. Aktualnie obowiązujące promocje na stronie możesz sprawdzić klikając w zakładkę "Promocje".
  • Twoje pytanie dotyczy korzystania z serwisu drive.intermarche.pl?
    • Jak mogę szybciej zrobić zakupy w Drive Intermarche.
      • Twoje zakupy w Drive Intermarche mogą być jeszcze szybsze! Skorzystaj z funkcjonalności, które znacznie skrócą kompletowanie produktów do koszyka w Drive: ponowne zakupy, moje ulubione czy listy zakupowe. Twoje zakupy mogą być gotowe w kilka chwil!
    • Jak korzystać z list zakupów?
      • Na naszej stronie możesz tworzyć listy zakupów na różne okazje.Organizujesz często grilla? Zrób swoją stałą listę grillową. Regularnie robisz duze zakupy do domu czy biura? Skróć sobie czas zakupów na Drive Intermarche tworząc liste produktów, które regularnie kupujesz. Wystarczy tylko się zalogować, a na karcie produktu, który chcesz dodać do listy zakupów kliknąć znaczek listy po lewej stronie. Zobacz jakie to proste!
    • Do czego służy funkcjonalność "Moje ulubione"?
      • Do sekcji "Moje ulubione" możesz dodawać swoje ulubione produkty, które często zamawiasz, dzieki czemu przy kolejnych zamówieniach nie będziesz musiał szukać ich w całym serwisie - będą one zawsze pod reką w sekcji ulubione zamieszczonej na górnym czarnym pasku w serwisie. Mozesz je łatwo dodać do koszyka za pomocą jednego kliknięcia. Do ulubionych możesz również dodawać swoje ulubione przepisy, aby zawsze mieć pod ręką wypróbowane receptury na Twoje ulubione dania.
    • Jak mogę sprawdzić przepisy na stronie Drive Intermarche?
      • W dolnej części strony głównej pokazujemy nasze polecane przepisy. Wypróbuj koniecznie nasze sprawdzone przepisy na proste i smaczne dania!. Możesz kliknąć przycisk "zobacz pozostałe przepisy" i odkryć jeszcze wiecej inspiracji. Polecamy!
    • Jak mogę ponownie zamówić te same produkty?
      • Aby ponownie zamówić te same produkty, które zamówiłeś poprzednio zaloguj się, przejdź do zakładki "Moje Konto" - sekcja "Moje zamówienia". Wybierz zamówienie, które chciałbyś ponowić i kliknij "zamów ponownie".To wszystko by całe zakupy ponownie trafiły do Twojego koszyka. Możesz dowolnie modyfikować ilości produktów z poprzednich zakupów lub dodawać do nich nowe produkty. Wypróbuj koniecznie - to proste!
    • W jaki sposób mogę zapisać się do newslettera?
      • Aby zapisać się na newsletter Drive Intermarche musisz się zalogować do serwisu, a następnie w sekcji "Moje Zgody" zaznaczyć odpowiednie zgody. Zgody na newsletter możesz również wyrazić w trakcie zakładania konta. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco z nowościami w Drive Intermarche!
    • Jak mogę sprawdzić dodatkowe informacje o produkcie?
      • Na stronie Drive Intermarche dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć Ci pełna wiedzę o produktach w naszym asortymencie. Na karcie każdego produktu możesz sprawdzić skład produktu, informacje o producencie, warunki w jakich powinien być przechowywany i wiele więcej!
  • Twoje pytanie dotyczy kosztów usługi
    • Czy muszę płacić za przygotowanie i odbiór zakupów?
      • Aby sprawdzić koszty przygotowania, przejdź do strony głównej na poziomie logo (lewy górny róg), kliknij nazwę swojego sklepu, a następnie przejdź do „Sprawdź terminy odbioru”.
    • Czy istnieje minimalna kwota zakupów?
      • Jeśli chcesz sprawdzić minimalną kwotę zakupów w Twoim sklepie, przejdź do strony głównej na poziomie logo (lewy górny róg), kliknij nazwę swojego sklepu, a następnie przejdź do „Sprawdź terminy odbioru”.

    • Czy istnieją jakieś dodatkowe koszty?
      • Nie, nie ma żadnych ukrytych kosztów. Płacisz zawsze za ostatecznie zaakceptowane produkty i ewentualne kaucje za wybrane towary.
  • Twoje pytanie dotyczy produktów i reklamacji
    • Otrzymałem nieświeży/ uszkodzony/zepsuty produkt. Co zrobić?
      • Jeśli otrzymałeś nieświeży lub uszkodzony towar, możesz złożyć reklamację za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj, lub udać się do sklepu, w którym odebrałeś zamówienie.
    • W momencie odbioru okazało się, że nie ma części zamówionych produktów? Co mam zrobić?
      • Może się zdarzyć, że nie wszystkie produkty widoczne na stronie dostępne są w wybranym przez Ciebie sklepie. W trakcie składania zamówienia możesz zaznaczyć, że akceptujesz zamienniki produktów - wówczas personel sklepu kompletując zamówienie w przypadku braku jakiegoś produktu dobierze inny artykuł najbardziej zbliżony do tego, który został przez Ciebie wybrany. Jeśli nie akceptujesz zamienników, a wybranego produktu nie ma w sklepie wóczas zostaniesz o tym poinformowany w trakcie odbierania zamówienia, a kwota należna za produkt zostanie odjęta z paragonu - w przypadku płatności na miejscu lub zwrócona na konto lub kartę w przypadku płatności online.
    • Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
      • Oczywiście, przysługuje Ci prawo zwrotu zamówionych towarów.Wszystkie zasady dotyczące zwrotów i reklamacji zostały opisane w regulaminie sklepu w punkcie "Postępowanie reklamacyjne i zwroty".

    • Jak złożyć reklamację
      • W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

    • Czy istnieją ograniczenia dotyczące ilości zakupionych produktów?
      • Istnieje limit zakupów maksymalnie 99 szt. dla każdego z produktów lub 99 kg dla każdego z produktów sprzedawanych na wagę. Limit może być mniejszy w zależności od ilości towarów dostępnych w sklepie.
    • Jak mogę przekazać szczególne uwagi do zamówionego produktu?
      • Po dodaniu produktu do koszyka przejdź do podglądu Twojego zamówienia. Przy każdym z produktów możesz dodać komentarz dla przygotowującego zamówienie. Wpisz uwagi i pośby dotyczące konkretnego produktu. Przy kompletowaniu zamówienia uwzględnimy Twoje prośby jeśli tylko będzie to możliwe.
  • Twoje pytanie dotyczy odbioru zamówienia
    • W jakich godzinach mogę odebrać zakupy? Czy mogę zmienić godzinę odbioru?
      • Zakupy możesz odebrać w przedziale godzinowym wybranym w trakcie składania zamówienia. Możesz zmienić termin odbioru zamówienia do momentu kiedy ma ono status "Zatwierdzone". W tym celu przejdź do zakładki "Moje Konto", następnie w sekcji "Moje Zamówienia" kliknij przycisk "modyfikuj". Wówczas możesz wprowadzić dowolne zmiany w zamówieniu. Twoje zamówienie jest przechowywane do 24h od zadeklarowanego terminu odbioru.
    • Co się stanie jeśli się spóźnię z odbiorem zamówienia?
      • Twoje zamówienie czeka na Ciebie przez 24h od zadeklarowanej godziny odbioru. Jeśłi nie odbierzesz go w tym czasie, zostanie ono anulowane.
    • Czy mogę wcześniej odebrać zamówienie?
      • Tak, po otrzymaniu potwierdzenia przygotowania zamówienia "Twoje zamówienie jest gotowe" możesz odebrać swoje zakupy. W trakcie składania zamówienia możesz również zaznaczyć, że chcesz otrzymać bezpłatne powiadomienie SMS, gdy Twoje zakupy będą gotowe.
    • Czy zakupy może odebrać dla mnie ktoś inny?
      • Tak, zakupy może odebrać dla Ciebie ktoś inny. Osoba, która przyjedzie po Twoje zakupy powinna być pełnoletnia i powinna posiadać numer Twojego zamówienia.
  • Twoje pytanie dotyczy konta klienta
    • Jak edytować dane adres, mail?
      • Wszystkie swoje dane możesz edytować w sekcji "Moje Konto". Korzystając z zakładki "Mój Profil" możesz edytować imię, nazwisko, datę urodzenia oraz numer telefonu, w zakładce "Zmień hasło" możesz zmienić e-mail oraz hasło, a w zakładce "Moje Adresy" mozesz wprowadzić zmiany w adresie.



    • Jak usunąć konto?
      • Aby usunąć konto, przejdź do sekcji "Moje Konto", następnie wybierz zakładkę "Mój Profil", kliknij przycisk "usuń konto" i potwierdź swój wybór.



    • Gdzie przejrzeć historię zamówień?
      • Historię transakcji znajdziesz w sekcji "Moje Konto" w zakładce "Moje zamówienia". Tutaj możesz sprawdzić statusy i dane dotyczące Twoich zamówień, możesz też zamówić ponownie te same produkty lub przekształcić swoje zamówienie w listę zakupów, dzięki czemu Twoje kolejne zakupy w naszym sklepie będą szybsze i wygodniejsze.
    • Zapomniałem hasła – co zrobić?
      • Aby wygenerować nowe hasło wybierz „Zapomniałem hasła” w menu logowania, podaj adres email podany podczas rejestracji, a my wyślemy Ci link do formularza umożliwiającego wygenerowanie nowego hasła.
    • Czy moje dane są bezpieczne?
      • Wszystkie podane przez Ciebie dane są odpowiednio szyfrowane. Nasi specjaliści cały czas czuwają nad bezpieczeństwem serwisu i dokładają wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom ochrony.
  • Twoje pytanie dotyczy przygotowania i przechowywanie zamówienia
    • W jaki sposób moje zakupy są kompletowane i przechowywane?
      • Twoje produkty są wybierane bezpośrednio przez pracownika sklepu. Owoce, warzywa i mięsa są przygotowywane z dokładnością niemalże co do grama przez naszych szefów stoisk. Realizując Twoje zamówienie online, jesteśmy bardzo wymagający w wyborze produktów, a szczególną uwagę przywiązujemy do produktów świeżych, krojonych na miejscu. Pieczywo przygotowywane jest tuż przed zadeklarowaną godziną odbioru. Tak skompletowane zamówienie oczekuje na Twój przyjazd w odpowiednich warunkach - mrożonki przechowujemy w mroźni, produkty wymagające chłodzenia w lodówkach. Dbamy o każdy szczegół byś otrzymał produkty najwyższej jakości.

      • -
    • Jak są pakowane zakupy?
      • Twoje zakupy pakujemy w plastikowe reklamówki z zachowaniem wszystkich obowiązujących norm. Gdy podjedziesz zapakujemy do twojego auta zakupy tak, byś mógł je łatwo i wygodnie przenieść.
      • « »
      • « »
      • « »
    • Jaką mam gwarancję, że produkty w moim zamówieniu będą świeże i dobrej jakości?
      • Pracownik kompletując zamówienie dokłada wszelkich starań by wybrać dla Ciebie produkty najwyższej jakości. Po skompletowaniu zamówienia Twoje zakupy przechowywane są w odpowiednich warunkach - produkty wymagające chłodzenia przechowywane są w lodówkach a mrożonki w specjalnej mroźni. To wszystko po to by dostarczyć Tobie najlepsze produkty z naszego sklepu.
    • Co w sytuacji gdy kwota za zakupy płatna online różni się od kwoty na paragonie? Z czego to wynika?
      • Kwota zamówienia może różnić się od rzeczywistej wartości zakupów ze względu na brak odpowiedniej ilości wskazanych towarów lub uwzględnienie zamienników.W przypadku produktów zamawianych na wagę inna kwota może wynikać z nieznacznych różnic w odmierzonej ilości towaru. Jeśli wybrałaś opcję płatności przy odbiorze - z Twojej karty pobrana zostanie rzeczywista należność za zakupy. W przypadku płatności online - pobieramy z Twojego konta wartość podaną w momencie składania zamówienia a różnicę zwracamy przelewem lub kartą (w zależności od wybranej metody płatności).
    • Jak przekazać informację, że wędlina ma być pokrojona lub w całości?
      • Produkty, które chcesz zamówić dodaj do koszyka. Następnie przejdź do podsumowania koszyka. Przy każdym z produktów możesz dodać komentarz klikając w czerwony dymek po prawej stronie lub klikając w "Komentarz dla przygotowującego". W tym miejscu możesz wskazać w jaki sposób ma być przygotowany poszczególny produkt. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań by zrealizować Twoje oczekiwania.
    • Czy zostanę powiadomiony gdy zamówienie zostanie przygotowane?
      • Przy składaniu zamówienia, w podsumowaniu koszyka możesz zanaczyć czy chcesz otrzymać SMS z potwierdzeniem gdy Twoje zamówienie zostanie przygotowane. Ponadto gdy Twoje zakupy będą gotowe do odbioru prześlemy Ci wiadomość e-mail.
  • Masz problem techniczny?
    • Mam problem techniczny ze stroną - co zrobić?
      • Opisz nam problem korzystając z formularza kontaktu.
    • Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
      • W górnej części strony znajdują się informacje o wybranym sklepie. Po kliknięciu w czerwona strzałkę przy adresie sklepu wybierz zakładkę "Informacje Praktyczne" . Tam znajdziesz e-mail sklepu oraz numer telefonu. Możesz tam również sprawdzić godziny otwarcia sklepu. Jeśli chcesz skontaktować się ze sklepem przez formularz kontaktowy kliknij "tutaj"
    • Jak sprawdzić czy usługa Drive jest dostępna w moim mieście?
      • Na stronie z wyborem sklepu podane są wszystkie dostępne lokalizacje usługi Drive. Subskrybj nasz newsletter by być na bieżąco o otwarciach w kolejnych miastach
  • Masz inne pytanie?
    • W przypadku innych pytań, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta klikając tutaj.
Veuillez patienter